niedziela, 13 kwietnia 2014

3..2..1.. Zaczynamy !!

Oto i pierwszy post :) 
Kochani mam na imię Magda i mam 21 lat. Jest to mój pierwszy blog w życiu nigdy nie myślałam o blogowaniu.  Od zawsze interesowała mnie moda. W technikum wszystko się zaczęło modnie ubrani znajomi, imprezy, przeglądnie ciekawych blogów. Długo o tym myślałam, postanowiłam spróbować a co raz się żyje :) Będzie masa zdjęć, moje stylizacje na co dzień, do pracy jak i również eleganckie na wieczór. Prócz mody znajdzie się miejsce na cały otaczający mnie świat.
Mam nadzieję ,że zaciekawi Was mój blog i będziecie tu często zaglądać

Zaczynamy :)


3 komentarze:

  1. życze powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witamy :) Przyjemnego blogowania :)
    W wolnej chwili zapraszam cię do mnie : http://kanieczka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń