wtorek, 12 maja 2015

ULUBIONA BIELIZNA


Bielizna jest nieodłącznym elementem każdej stylizacji. Mimo, iż zazwyczaj jej nie widać również i o nią powinniśmy zadbać. Dobrze dobrana potrafi poprawić humor nie jednej kobiecie. Niestety źle dobrana, zniszczona czy rozciągnięta nie dość, że deformuje naszą sylwetkę to bardzo wpływa na naszą kobiecą psychikę. Od dłuższego czasu wybieram bieliznę wykonaną z lepszych gatunków materiałów. Tania chińszczyzna, która zalewa nasz rynek nie dość, iż szybko się niszczy to bardzo często podrażnia skórę. Ciężko znaleźć dobrą bieliznę w dobrej cenie na szczęście odkryłam sklep www.ulubionabielizna.pl. Można w nim znaleźć bieliznę na co dzień oraz tą na specjalne okazje. Pamiętajcie mężczyźni zwracają ogromną uwagę na bieliznę i nie bez powodu są to najczęstsze prezenty na Walentynki czy Dzień kobiet. 

Bądźmy piękne bez względu na rozmiar !!


BIELIZNAUlubionabielizna.pl














9 komentarzy:

  1. Myślę, że ciężko jest wybrać dla siebie idealny rozmiar, ale gdy już się go znajdzie, taką bielizną można się cieszyć bardzo długo. ;)
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nigdy nie myślałam o tym :o

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała bielizna :)

    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie! :)
    agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie te markę. Maja bardzk ciekawa, zmysłowa ofertę bielizny. Sadze ze każda kobieta aby czuć sie dobrze powinna kupować sobie eksluzywną bieliznę.
    Ja osobiscie lubie erotyczne stroje tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest piękna :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda kobieta musi pięknie wyglądać czy ma rozmiar S czy XL

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zwracam bardzo dużą uwagę na bieliznę :) Nie kupuję ładnych biustonoszy czy dolnej części, żeby się komuś podobać, kupuję je dla siebie. Kiedyś powiedziałam dla kogoś, że najwięcej pieniędzy będę wydawała na: buty, bieliznę i sukienki :)
    Moje ulubione części garderoby :)

    tehistorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń