niedziela, 10 maja 2015

SPEŁNIAJĄCE SIĘ MARZENIA



Witajcie kochani dziś mam dla Was zupełnie inny post. Chciałam poruszyć temat marzeń, które każdy z nas w prosty sposób może spełnić. Każdy człowiek marzy o czymś innym, o rzeczach błahych i tych bardziej poważnych. Większość z tych marzeń niestety uzależniona jest od ilości zer jakie mamy na koncie. Z czego zazwyczaj pod koniec miesiąca jest to jedno 0 :) Najpopularniejszym sposobem pomnożenia tej kwoty jest zakreślanie wybranej ilości liczb na kuponie a później oczekiwanie czy może akurat to JA ZOSTAŁAM MILIONEREM i od jutra nie muszę pracować :) Niestety z roku na rok ludzie coraz więcej pracują, całe dnie spędzają na pracy przy komputerze przez co nie mają czasu aby grać w kolekturach. I dlatego granie w kolekturach to już przeszłość ! Teraz możecie to robić przez internet ! Możecie nie tylko grać ale również na bieżąco sprawdzać wyniki lotto nie tylko te polskie ale również zagraniczne.

Z racji, iż pawie cały dzień spędzam przed komputerem jest to dla mnie świetna alternatywa. Żyjąc w rodzinie „CO SOBIE KUPIĘ JAK WYGRAM..” nie wyobrażam sobie nie grać tym bardziej, że inwestujemy naprawdę małe kwoty.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego na mojej koszulce znajduje się liczba 7?. Jest to moja szczęśliwa liczba, już nie raz przyniosła mi szczęście. To chyba ją najczęściej skreślam i pewnie nie tylko ja wierze w jej szczególną moc.
Mam nadzieję, że kiedyś spełnią się nie tylko moje ale również i Twoje marzenia.
Jednym z moich marzeń jest garderoba pełna ubrań i szpilek a Ty o czym marzysz?

T-SHIRT - Chlopakiodreklamy.pl  |  NERKA - Cropp










PAMIĘTAJ ABY WYGRAĆ TRZEBA GRAĆ!  

38 komentarzy:

  1. O taak garderoba to jest to ! :D buty, torebki, ;)
    Ale ważniejsze oczywiście jest zdrowie, szczęście, rodzina, partner;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dla mnie również najważniejsza jest rodzina :)

      Usuń
  2. ja... ja to bym sobie zęby wyprostowała ;P
    i licówki wreszcie pozakładała ;)

    wiem, mało modowe marzenia, ale co poradzić ;P

    a za resztę (bardzo dużą w sumie ;P) to postawiłabym sobie dom - w Helu, a co! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, moją ulubioną liczbą jest 4 i praktycznie prawie wszystkie rzeczy, które mi się zdażają, są związane z 4 ;o;

    Obserwuję i zapraszam
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa koszulka :) I pazurki świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna tematyka posta i genialny t-shirt ;) zapraszam do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post i fajna bluzka ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja marze o tym aby na nic mi nie brakowało :) wliczając w to miłość i zdrowie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam milion marzeń, jak każdy czasem lepiej wyobraża sobie rzeczywistość ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak żeby wygrać trzeba grać! Super bluzeczka ;)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. super notka :)
    i świetną koszulkę masz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry post! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja marzę, aby osiągnąć idealną figurę.:) Więc u mnie liczy się tylko ciężka praca nad sobą ,dieta i ćwiczenia.

    claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe ja raczej nie mam smykalki do hazardu :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za wygrane :)
    Moją ulubioną liczbą także jest 7. Świetne masz paznokcie :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh, chciałabym tak wygrać... ;)
    Zapraszam do siebie: blog z ubraniowymi pomysłami DIY http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie nie gram, bo nie zarabiam, więc nie miałabym chyba zbytnio za co kupować kuponów, ale w przyszłości zapewne będę grać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie jednym z marzeń jest własny koń i no cóż...wymarzona praca, mieszkanie w LA lub NY :)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i ja zacznę puszczać lotto. :)
    Moją ulubioną liczba jest 21 :D

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga! Dopiero zaczynam ale może Ci się spodobają moje zdjęcia :)

    http://girlgangmember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie puszczam, ale zawsze mamię kibicuję :D
    Bardzo fajny blog :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo rzadko skreślam, bo nawet 3 nigdy nie trafiam. Za to od jakiegoś czasu obsesyjnie drapałam zdrapki. I chyba przeszłam już przez wszystkie fazy od słoni zaczynając poprzez zodiaki, kopalnie szafirów i na vabank kończąc. Mój samochód w schowku ma pokaźną kolekcję. I sprzątając ostatnio moją starą corsę uświadomiłam sobie ile pieniędzy wyrzuciłam na tych zdrapkach. I mimo że raz zdrapałam 20 zł to i tak więcej się wydaje niż wygrywa:) Dlatego teraz jak już gram w totka albo zdrapki to ta raz na 2 tygodnie, żeby nie uszczuplać za bardzo portfela:)

    pozdrawiam:)
    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kilka takich przypadków w których ludzie liczą prawdopodobieństwo wystąpienia danych liczb i o dziwo sprawdza się.. :) Zdrapki mimo że są bardzo tanie zazwyczaj skazane na brak wygranej a tylko kuszą żeby kupić nową. Pozdrawiam !

      Usuń
  23. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z tym ostatnim zdaniem ! :)
    Świetny wygląd bloga :)
    Zapraszam na nowy post ----> aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia robisz :) bardzo fajne światło i kadry! :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię drapać zdrapki, ale nigdy nie mam do nich szczęścia :*
    Śliczna koszulka ;3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post! Ja przeważnie nie gram, kilka razy próbowałam i nic, więc dałam sobie z tym spokój ;P

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto raz na jakiś czas spróbować pamiętaj wygrywają tylko Ci którzy coś inwestują :)

      Usuń
  28. Kilka razy udało mi się wygrać drobne kwoty fajna zabawa .

    OdpowiedzUsuń
  29. Raz udało mi się wygrać jakąś złotówkę ,ale raczej się w takie rzeczy nie bawię :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog oraz super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna koszulka! Te najprostsze są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń