poniedziałek, 25 maja 2015

25 MAJ


Dzień dobry kochani ! Dziś mam dla Was zestaw na chłodniejsze dni, które w tym miesiącu wyjątkowo przeważają. Ciągły brak pogody niestety odbija się na moim samopoczuciu. 
W takie dni najczęściej wybieram moje ulubione ramoneski w uniwersalnym, czarnym kolorze. 
W dzisiejszym zestawieniu połączyłam wygodę z elegancją. Oczywiście mam na myśli cytrynową bluzę połączoną z białą koszulą. Bardzo wygodne a mimo wszystko wygląda bardzo elegancko. Jak dla mnie efekt świetny ! Do tego wygodne przecierane jeansy, bogato zdobiony naszyjnik oraz mała torebka do ręki. 
Co myślicie o efekcie końcowym?

RAMONESKA - Schminka.pl dostępna tutaj (klik)  |  BLUZA - Schminka.pl dostępna tutaj (klik)  |  NASZYJNIK - Mohito  |  JEANSY - Sinsay  |  SZPILKI - Pantofelek24.pl dostępne tutaj (klik)  |  OKULARY - H&M














32 komentarze:

  1. czarna ramoneska sprawdza sie bardzo czesto :) fajnie ze dodalas stylizacji zycia tą pastlowa bluzka :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ta bluza to jest taka całość - i ta cytrynowa część i ta biała u dołu to jedno, tak?
    bo fajnie to wygląda - zdecydowanie "inaczej"!

    super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, podoba mi się bluzeczka :)
    ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ;)
    mała torebeczka MI się podoba ; *
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak samo jest u mnie :(
    Cudownie wyglądasz kochana moja!
    Stylizacja zdecydowanie na Tak!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, ze wzięłaś sie za zapuszczanie włosków :-) sama tez kiedyś miałam krótkie włosy i pamietam jaki to problem żeby zapuścić włosy :-) co do stylizacji jest świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj tak znam ten ból czuję się w nich teraz okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podoba :)
    ostatnio uwielbiam taki żółciutki kolorek :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w naszyjniku <3

    www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja!

    alicewpodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit :)))

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam => aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. perfekcyjna stylizacja ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne stylizacja i piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ślicznie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh, ja też mam gorsze dni przez tą pogodę ://
    Świetnie wyglądasz, genialna stylizacja! :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszarpane jeansy- o tak ♥.
    Świetna stylizacja!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też pogoda odbija się na moim samopoczuciu :(
    Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia <3
    masz świetne paznokcie ;)
    ciekawa stylizacja, a najbardziej podobają mi się szpilki ♥
    poklikałam w linki ^^

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie portaski- sama uwielbiam takie podarciuchy <3
    zestaw jak najbardziej moje klimaty, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo  większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    i dostrzegłam też piękny naszyjnik, szkoda, że tak mało go widać :(

    oczywiście linki poklikane :) ramonka 99,00 zł, a do bluzy i szpilek pokazuje się strona główna, nie danego produktu :)
    Kochana również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linków w poście oraz banera Romwe :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja może nie o stroju ale o Twoich paznokciach, cudne :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja ;)
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dojrzalam piekne pazurki :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń