wtorek, 28 kwietnia 2015

28 KWIETNIA




Miesiąc MAJ zbliża się dużymi krokami a co za tym idzie - sezon komunijny w pełni. Jeżeli jeszcze nie wiesz co na siebie włożyć to dobrze trafiłaś!
 Przygotowałam 4 propozycje, które moim zdaniem idealnie nadadzą się na tak ważną rodzinną uroczystość. 

Pierwsza to połączenie bieli z pastelowym różem. Bardzo delikatna i subtelna a jednocześnie bardzo kobieca. Kwiatowy motyw to hit tego sezonu. Dodatki w kolorze pastelowego różu.



1. SUKIENKA - dostępna tutaj ( klik )    2. SUKIENKA - dostępna tutaj ( klik )




Druga to połączenie spódniczki z topem. Całość w kolorowym, bardzo wiosennym princie. Dodatki w odcieniach niebieskiego zwanego baby blue.

1. TOP - dostępny tutaj ( klik )  2. SPÓDNICZKA - dostępna tutaj ( klik )





Trzecia bardzo kobieca sukienka w odcieniu niebieskim do tego kwiecisty żakiecik oraz niebieskie sandałki. Jako dodatki biała kopertówka i duże okulary przeciwsłoneczne.





Czwarta czyli ostatnia to klasyk lubiany przez wszystkie kobiety. Mała czarna którą można wykorzystać prawie na każdą uroczystość. Czerwone dodatki oraz złota biżuteria .






26 komentarzy:

  1. Sukienka z 3 zestawu cudowna ! Świetny pomysł ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci i czwart zestaw trafiają w mój gust najbardziej, chociaż trójka... bardziej pasuje mi do kolacji :) takie przy świecach i w ogóle :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 to coś dla mnie <3!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nono, maj już za kilka dni! Świetne zestawy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna spódniczka z 2 stylizacji!
    Uwielbiam wiosnę głównie dlatego, że moje ukochane kwiatowe wzory znów wracają, ja dodałabym do tego zestawu jeszcze wianuszek, bo szczerze mówiąc jestem od nich uzależniona i wciskam je gdzie tylko się da! haha ;)
    Świetny post!
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze przygotowane zestawy - drugi podoba mi się najbardziej! w następnym roku szykuje mi się wesele w rodzinie i taki zestaw mi odpowiada :)

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sezon komunijny nie zacznie sie przez najblizsze 10 lat :P Ale za to mam urodziny, wiec propozycje stylizacji sie przydadza :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post sama wybieram się w tym roku na komunię ale mój ubiór będzie zależny od pogody :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy zestaw jest piękny 😍 pozdrawiam ciepło @lardyka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy! Linki poklikane ♥
    Jeżeli znajdziesz chwilę proszę Cię o kliknięcie w baner po prawej stronie mojego bloga Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 i 4 kolaż jak najbardziej w moim stylu :) poklikałam :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój typ to zdecydowanie BABY BLUE <3 ale żakiet dodałabym raczej cały biały, ostatnio za dużo wszędzie kwiatów. Mimo wiosny, wolę ich w nadmiarze unikać :D

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy :) Poklikane ;)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda z propozycji bardzo mi się podoba, ale największe wrażenie na mnie zrobił komplet z niebieską sukienką i tym żakietem kwiecistym ;)

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Maj jest pełny tego typu imprez :) Do tego dochodzą liczne wesela! Bardzo fajna propozycja na stroje

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, zestawiłaś na prawdę przecudowne zestawy !
    Przepiękne ciuszki, takie żywe i wiosenne

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne propozycje zestawów :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy i stylizajce <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie mi się spodobała druga propozycja :) ogólnie wszystkie mają to coś, ale jakoś druga przemawia do mnie najbardziej! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Vivi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne stylizacje.
    Najbardziej podoba mi się zestaw drugi.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W 2 zestawie torebka-cudo!
    Założyłam nowego bloga o kosmetykach, możesz go zobaczyć? http://ana-beauty-world.blogspot.com/
    Liczę na każdą opinię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podobają mi się wszystkie <3
    cudowny gust :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ubrania
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń