poniedziałek, 9 lutego 2015

PREZENT WALENTYNKOWY DLA NIEJ





Walentynki to jedyny dzień w roku w którym króluje kolor czerwony. Mimo, iż coraz więcej osób jest przeciwko obchodzeniu dnia zakochanych ja jestem jak najbardziej za. Oczywiście miłość dla drugiej osoby okazuje się cały rok ale w ten dzień warto postawić na odrobinę szaleństwa. Poniżej 12 propozycji walentynkowego prezentu dla niej a więc moje drogie jak najbardziej musicie pokazać tego posta swojej drugiej połówce. A już jutro pomysł na prezent dla niego :)


1.Koronkowy półgorset  H&M 129,90  |  2. Majstki z siateczki i koronki  H&M 39,90  |  3. Portfel Michael Kors 649,00 e-catwalk.pl  |  4. Czekoladowe fondue od 39,99 empik.com  | 5. Zawieszka z białego i żółtego złota z diamentami Apart 229,00  | 6. Złte kolczyki z diamentami Apart 449,00  |  7. Bukiet czerwonych róż ok150,00  |  8. Zestaw do kąpieli Sephora.pl 111,00  |  9. Kubek Allegro ok 20zł |  10. Czekoladki chocolissimo.pl 141,50  |  11. Ramka na zdjęcie empik.pl 16,99  | 12. Miś empik.pl 54,99


Wiecie że firma Sheinside obniżyła wiele ubrać specjalnie na Walentynki ? 






11 komentarzy:

  1. Ja preferuję zrobić coś samodzielnie. Pisałam u siebie o fajnym pomyśle na zapiekankę w kształcie serca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Najbardziej podobają mi się kosmetyki i czekoladki ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre podpowiedzi :)
    Bukiet, czekoladki, miś i fondue .. niebo <3
    Myślę, że większość dziewcząt bądź kobiet byłaby zadowolona z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycje :) czekam na post co dla niego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podpowiedzi dla zatroskanego mężczyzny ;) Fajny, mega praktyczny post. Pozdrawiam ♥
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno kazda kobieta bylaby zachwycona :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę to pokazać mojemu facetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne :)

    Zapraszam do mnie: http://to-ja-ami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń