wtorek, 23 grudnia 2014

WHITE & BLACK





Kochani został już tylko 1 dzień do Wigilii :)) A tym czasem u mnie pogoda typowo jesienna, ani grama śniegu . Dla osoby która nie przepada za śniegiem to idealna pogoda . Tak więc korzystam z uroków pogody i wciąż nie ubieram ciepłych puchowych kurtek i rękawiczek. Szczerze mówiąc nawet nie kupiłam jeszcze typowo zimowych ubrań. Dzisiaj mam dla Was look w 2 kolorach: białym i czarnym. Coraz częściej wybieram takie klasyczne i stonowane połączenia. Wybrałam klasyczne czarne spodnie, biały top, gruby ciepły sweter o ciekawej fakturze, białą duż torbę oraz botki na stabilnym słupku. 

sweter - tutaj (klik) botki - LABOTTI tutaj (klik)   szal- sinsay  top- sinsay  torba- ccc

Kochani chciałam Wam życzyć wesołych i spokojnych świąt, pięknych i trafionych w gust prezentów, oraz wiele pomysłów i inspiracji na nowy rok .












17 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczne zdjęcia i super stylizacja !
    Wesołych świat !!
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne buty ! :D
    Wesołych świąt :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko do siebie dopasowałaś.
    Sweter jest prześliczny.
    Życzę Wesołych Świąt!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Really great combo!!! The bag and the shoes are also very cool!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweter, bardzo lubię takie zestawienia kolorystyczne, dlatego jak najbardziej jestem na tak :) U mnie taka sama pogoda, ani grama śniegu, za to wieje okropnie :)
    Rodzinnych i Spokojnych Świąt :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podcięłaś włosy, czy mi się wydaje, bo jestem od pieczenia ciast nieprzytomna? ;)

    w każdym razie - ślicznie, bo bardzo stylowo wyglądasz!
    podobasz mi się w czerni i bieli :)
    bardzo!

    a szal bym kradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od sierpnia nie byłam u fryzjera :(( wizyta już jest blisko bo jest coraz gorzej :(

      Usuń
  8. Super wyglądasz. Piękna fryzura!
    Jutro wigilia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest boski!!!

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :)
    Wesołych Świąt !
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw :) Najbardziej zachwyciła mnie twoja torebka *_*
    Pozdrawiam ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się buty podobają :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń